Veelgestelde vragen

Wat zijn de openingstijden?
De openingstijden vindt u bij contact.
Wat is de status van mijn reparatie?
Als reparaties door ons zelf uitgevoerd worden, duurt het meestal drie à vier weken voordat uw reparatie gereed is. Dit kan langer zijn indien er speciaal onderdelen voor besteld moeten worden. Het kan zijn dat uw reparatie naar de fabriek gestuurd wordt in verband met de garantievoorwaarden. U krijgt dan van ons een berichtje zodra er iets bekend is over uw reparatie.
Verzenden jullie een bestelling?
Ja. Wij sturen graag het product naar u thuis op. U kunt uw bestelling telefonisch of per email plaatsen. We wachten met versturen totdat uw aankoopbedrag + verzendkosten (€ 10,00 tot 10kg) zijn ontvangen op onze rekening. U kunt het totaalbedrag overmaken naar RABOBANK-rekening NL 05 RABO 0119 7262 89 tnv Meijer & Blessing Hobby BV, Rotterdam. Gelieve uitdrukkelijk uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden bij het plaatsen van uw bestelling.
Wanneer krijg ik bericht over mijn bestelling?
Zodra uw bestelling bij ons arriveert, berichten wij u per email of telefoon.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Normaal gesproken zijn producten met een paar weken binnen. Bij nieuwe producten wordt vaak een indicatie gegeven wanneer het wordt uitgeleverd. In het uitzonderlijke geval dat de leverancier het product niet op voorraad heeft, kan de levertijd aanzienlijk langer zijn.
Welke producten verkopen jullie?
Wij zijn een winkel voor treinen (en alles wat daar omheen bestaat), modelbouw, RC modellen en autominiaturen. Zie ook onze subsite producten. Wat wij niet meer verkopen zijn speelgoed, spellen en puzzels.
Geven jullie ook kadobonnen uit?
Ja, wij geven onze eigen kadobonnen uit. De bonnen zijn verkrijgbaar vanaf tien euro. Iris-cheques kunt u bij ons niet besteden.